zondag 26 januari 2014

mooie witte wereld

Gisteravond begon het hier te sneeuwen en het heeft de hele avond door gesneeuwd. Dus vanmorgen lag er een mooi pak sneeuw buiten en heb je eindelijk het gevoel dat de winter is begonnen. In het zuiden en westen is het nog 7 graden. Hoe is het mogelijk in dit kleine landje hè?
Lekker weer om te knutselen en dat heb ik dus ook gedaan.
Ik heb twee kaartjes gemaakt. Iemand van het forum heeft namelijk een kleinzoon gekregen en daar wilde ik graag een kaartje voor maken. Toen ik er mee bezig was vond ik het toch wel meer een kaartje voor een meisje en heb dus nog een nieuwe gemaakt. En dat is deze geworden.



4 opmerkingen:

Els zei

Wat een leuke babykaartjes zijn dit.
Hier hebben we nog geen sneeuw gehad maar het was wel glad tot Meppel en langzaam liep de temperatuur op.
Was vandaag in Apeldoorn en daar was het inderdaad 7 graden. Ben op tijd naar huis gegaan omdat het weer glad kon worden.
Groetjes, Els

Marjan zei

En zo heb je dan weer een tweede kaartje gemaakt voor de voorraad. Ik vind ze allebei mooi, maar de bovenste is toch meer een jongens kaartje! Hier geen sneeuw. Vind het niet erg, hoe mooi het ook is...

Renate zei

Hihihi, klopt ja. Hier in het zuiden des lands ;O) is het een graad of 7, er staat wel een waterig koud windje.
Je kaartjes zijn super leuk geworden.

-xies- Renate.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een leuke kaartjes heb je gemaakt
en ja ik woon dus in het westen, waar het wel ijzig waterkoud aanvoelt, maar van sneeuw hebben we niks gezien, wel een boel regen bah, maar 1 lichtpuntje de dag begint hier al een aantal dagen met een prachtzonnetje, dus dan nemen we het er maar van!
Groetjes van Daatje