zondag 19 januari 2014

Label

Gisteren weer op youtube filmpjes bekeken van Gabrielle Pollacco en werd er weer door geïnspireerd. Voor mij is dit allemaal nog erg nieuw, maar ik vind het ontzettend leuk om te doen. Uit voorzorg heb ik om te proberen maar een label gemaakt. De vogel heb ik zelf getekend en de tak heb ik met een lijmpistool gemaakt. Het is zo leuk om te doen, dat ik besloten heb om toch meer kleurtjes te kopen, want nu is het allemaal ongeveer hetzelfde.
Als laatste heb ik nog wat met stempels gewerkt en ben ook over dit label best tevreden.
Deze label wil ik graag mee laten doen aan de challenge op het
Cards und More blog - anything goes.



8 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi marja
een pracht van een label in erg mooie kleuren
groetjes corry

Els zei

Wat een leuke label heb je nu weer gemaakt. Leuke kleuren zo met die vogel. Maar wat doen daar veel mensen aan mee met deze uitdaging.
Fijne avond en groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi Marja,
mooi getekend die vogel,
hele mooie label in prachtige kleurtjes,
jij vroeg mij wat maskeren is, nou je stempelt je afdruk op een kladblaadje,
knipt het uit en plakt het voorzichtig over je originele afdruk heen, daar kun je naar lieve lust over heen stempelen, als je dan het masker weg haalt zijn de atempelafdrukjes veranderd zoals je ziet bij mijn kaart de zonnebloem heeft nu blaadjes aan weerskanten gekregen, hopelijk is dit een duidelijke uitleg, verder beterschap en groetjes van Daatje

Wiebine zei

Een prachtig label heb je gemaakt Marja, ik ga ook eens bij die dame kijken,
groetjes,
Wiebine

Ans zei

Schitterend Marja, de vogel is supermooi getekend!

Liefs Ans

Stempelomi zei

so lovely!
Thanks for joining us at cards and more.
Hugs,Beate

Ria zei

Super leuk!
Liefs, Ria

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtig label Marja, wat knap dat je zelf zo'n mooie vogel kan tekenen (dat kan ik dus helemaal niet). Mooi om die tak met een lijmpistool te maken, zo krijg je echt reliëf. Complimentjes, lieve groetjes Miranda