maandag 3 februari 2014

Canvas Time Flies

Gisteren is mijn zus bij mij geweest en samen hebben we heerlijk zitten kliederen met verfjes, sprays en prulletjes.
We hebben allebei een hele mooie canvas gemaakt en zijn er beiden superblij mee. Die van mij heeft al een mooi plaatsje in de kamer gekregen.

Ik heb de grote klokstans van TH gekregen van iemand van het forum en de kleine radertjes zijn weer van Cheery Lynn. De vogel had ik nog liggen en vond hem wel goed bij dit thema passen.
Van weer iemand anders heb ik van die lichtgewichtklei figuurtjes gekregen (rechts middenin de roosjes en de staande klok) en ik heb 2 bedels gebruikt. Verder masks met reliefpasta en een paar roosjes en blaadjes.






7 opmerkingen:

Maaike Huisman zei

Wat mooi, Marja. Ik wist helemaal niet, dat jij ook dit soort werk maakte. Het is super goed gelukt.

Groetjes, Maaike

Boukje zei

Mooi geworden, mooie kleuren en mooi reliƫf!
Groetjes Boukje.

Ans zei

Het is een schitterend canvas!!! Mooie kleuren en leuk de diverse techniekjes.

Liefs Ans

Els zei

Heel gezellig Marja dat je zus is geweest en jullie samen hebben gekliederd. Je canvas is heel mooi en fijn dat die in je kamer hangt. Hele leuke details zijn er te zien.
Groetjes, Els

Renate zei

Super mooi gemaakt. De kleuren zijn prachtig!

-xies- Renate.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, mooi kleurgebruik en heel mooie details.

groetjes jolande

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een prachtige canvas, dat heb je mooi gemaakt!
en nog gezellig ook zo samen met je zus!
groetjes van Daatje