donderdag 16 januari 2014

van harte

Hallo bloggers,
Net zo afwisselend als het weer buiten is, is mijn zin in scrappen. Een paar weken geleden heb ik dit kaartje al een keer gemaakt, maar nog niet hier laten zien.
Ik had de stempel gekocht omdat ik hem erg mooi vond en wilde er iets leuks mee maken. Ik had nog chalk liggen van 5 jaar geleden ofzo en kreeg zin om hier eens iets mee te maken.
Dus de stempel met Versamark gestempeld en met chalk ingekleurd. Kaartje erachter geplakt, met een randje wat ik had gestanst en een bloemetje erbij en klaar was het kaartje.

Heb ik vandaag weer even geluk zeg. Ik wilde even op de site van de Creatieve Zebra kijken hoeveel er inmiddels als mee doen aan de maandchallenge en zie ik dat ik vergeten ben om daar mijn kaartje te plaatsen. Muts die ik ben. Heb dat dus nog even snel gedaan.

4 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi marja
nou deze kaart ziet er geweldig mooi uit met die prachtige vlinder, heel mooi van kleur en uitvoering!
groetjes corry

Marjan zei

Mooi kaartje! Prachtig zacht effect met het chalk.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
Mooi kaartje!
wat een mooie stempel he!!!
Ik heb em ook en ook al een paar keer gebruikt!
Leuk dat je met chalk werkt dat wilde ik ook weer eens gaan doen!
Groetjes van Daatje

Els zei

Een mooie kaart heb je met de chalk gemaakt en de stempel is erg mooi.
Goed dat je nog even ging kijken bij de Creatieve zebra.
Groetjes, Els