maandag 13 januari 2014

doorgeefkaart

Hallo lezers,
Ik wil toch even een bedankje geven voor jullie leuke reacties. Er gaat veel tijd in zitten om blogs te volgen, dus mijn dank is groot dat ik van de harde kern altijd reacties mag ontvangen.
De laatste tijd ben ik niet zo heel veel op het blog geweest, omdat ik niet geheel fit ben.
Maar de knutsellust komt terug en de inspiratie gelukkig ook. Een tijdje geleden heb ik meegedaan aan de doorgeefkaart op het Scraptuinforum en daar heb ik deze kaart gemaakt naar aanleiding van een kaart die ik had ontvangen.
Uiteindelijk kon je de sketch toch herkennen van alle inzendingen en het is altijd ontzettend leuk om te zien hoe verschillend alle kaarten dan zijn.

5 opmerkingen:

Els zei

Een heel mooi kaartje is dit weer Marja en fijn dat je weer inspiratie wist te vinden.
Groetjes, Els

Marjan zei

Mooi is de kleurencombiantie met turquoise/bruin/wit. En een mooie kaart in zijn geheel!

corryskaart zei

hoi marja
een mooie kaart en zo leuk hoe de bloemen door de kleur eruit springen,super!
groetjes van corry

Renate zei

Het is dan ook wel een errug mooi kaartje geworden. De kleurencombi is heel gaaf.

-xies- Renate.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
mooi kaartje ik vind de kleuren prachtig op elkaar afgestemd!
Groetjes van Daatje