donderdag 23 januari 2014

met pensioen

Hallo allemaal,
Een hartelijk welkom aan Evelien. Hopelijk kunnen we elkaar inspireren.
Gisteren heb ik mijn bril opgehaald. Na jarenlang leesbrillen heb ik nu een variluxbril, maar ik kan nog niet echt aan het leesgedeelte wennen. Ik denk dat ik er morgen mee terug ga, want zo vind ik het absoluut geen verbetering. Maar goed, het hoort ook een beetje bij de leeftijd zullen we maar zeggen.
Voor mijn beide zwagers heb ik een kaartje gemaakt. Zij behalen eind deze maand (broer van mijn man) en begin volgende maand (zwager van mijn man) de leeftijd van 65 en mogen dan nog met pensioen. Wij moeten helaas nog 2 jaar langer door.
Ik heb de kaartjes gemaakt met mijn nieuwe stans en ik ben superblij met deze stans. Het papier is van This & That.





6 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie kaart en mooi papier heb je gebruikt. Erg leuk die radertjes, lekker stoer!
Succes met je nieuwe bril, is het niet een beetje zo dat je aan dit soort brillen moet wennen? Ik heb lenzen met een leesrand, dus heb er geen verstand van, hoor.

Els zei

Schitterend mooie kaartje Marja en die stans is echt super gaaf.
Prachtig papier heb je ook gebruikt.
Groetjes, Els

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart heb je gemaakt.
succes met de bril, de meeste mensen hebben even tijd nodig om te wennen, ik zelf was er snel aan gewend.

groetjes jolande

Crealien zei

Haha dank u dank u!!
Je kaart is weer prachtig!
Echt een stoere mannen kaart.

Groetjes Evelien

Martha zei

Hoi hoi Marja,
ja ik vind die gears van spelbinders ook zo leuk!
je hebt het mooi verwerkt in de kaart, prachtig!
Groetjes van Daatje

anncreatief zei

Ziet er prachtig uit
Liefs Anneke