vrijdag 17 januari 2014

Foto album

Ik ben al een tijdje ziek thuis, maar twee weken geleden begon mijn scraplust weer een beetje terug te komen. Ik ben toen aan de slag gegaan met het kaft voor een foto album. In dit kaft komt een album wat ik helemaal zelf heb bedacht en mij heb laten inspireren door Katy Orta. Voor de kaft heb ik mij laten inspireren door Gabriella Pollaco. Het is heerlijk om zo aan het werk te kunnen met verf. Lekker kliederen en dan komt er ook nog iets moois uit. Het is alleen een beetje lastig fotograferen, omdat je met parelmoer te maken hebt. Maar en beetje zon erbij doet wonderen en je krijgt mooie foto's. Hier zie je de voorkant, achterkant en de rug van het album.



Nog een paar close-ups waar je beter kunt zien wat er allemaal op zit. Ik heb masks gebruikt en gestanste dingen.




Binnenin komt het er dan ongeveer zo uit te zien. Ik heb de foto's er al wel allemaal ingeplakt, maar op enkele bladzijden moet er nog wat tekst en/of embellies bij. Maar zo krijg je in ieder geval een idee. Het zijn 5 bladzijdes met flappen en pockets. In totaal heb ik hier 48 foto's in geplakt. De binding van de rug en het album heb ik ook zelf bedacht en ik ben er zeer tevreden over. Eindelijk iets van "mezelf" en niet 90% nageaapt.


5 opmerkingen:

Ans zei

Is echt een schitterend album, heerlijk zomers met deze kleurtjes!!!!!

Liefs Ans

Marjan zei

Mooie albumomslag heb je gemaakt, de zon spat eraf! Zonnig, mooi eiland ... bloemeneiland je ziet het terug. Ik ben er ook geweest, prachtig is het. Fijn, zo'n album waardoor je kunt nagenieten van de vakantie.

Els zei

Schitterend mooi gemaakt en ik raak niet uitgekeken. De kleuren vind ik ook mooi bij 'Madeira' passen, warm en vriendelijk en de foto's zijn heel herkenbaar.
Groetjes, Els

corryskaart zei

nou dit ziet er prachtig uit en zo heerlijk in die vrolijke kleuren!
groetjes corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, schitterend is de kaft, dat gaat een mooi album worden.

groetjes jolande