zondag 12 april 2015

roze, roze en nog es roze

Hallo allemaal,

De afgelopen 3 weken heb ik veel boven op mijn hobbykamer gezeten, omdat in de kamer en keuken een nieuwe vloer is gekomen met vloerverwarming. Nu is het nog steenkoud beneden omdat we nog niet mogen stoken en boven is het heerlijk warm op mijn hobbykamer. Dus je kunt wel raden waar ik de laatste 3 weken veel tijd heb doorgebracht.
Ik ben met 4 minialbums bezig en heb er 3 bijna klaar. Deze zal ik binnenkort laten zien. Vandaag ben ik bij een scrapvriendin geweest en hebben heerlijk de hele dag lekker beppend en scrappend doorgebracht. 2 kaartjes zijn gemaakt en een derde had ik al een tijdje geleden gemaakt.
De verschillende stijlen vind ik erg mooi en daaruit blijkt weer dat ik niet echt een eigen stijl heb.



Welke vinden jullie het mooist?

4 opmerkingen:

Els zei

Dat is geen straf om verplicht 3 weken op je hobbykamer te zitten lijkt mij. Je kaartjes zijn heel mooi en de onderste vind ik het mooist.
Groetjes, ELs

Oeneke zei

Ze zijn allemaal mooi, maar de onderste wint

Martha zei

Hoi hoi Marja,
gelukkig dat het nu weer wat warmer aan het worden is,
maar toch leuk om op je hobbykamer te bivakkeren denk ik zo!
Ik vind ze alle drie erg mooi,
maar nu ik toch kiezen mag, is de eerste kaart mijn favoriet, juist omdat hij zo speciaal van kleur en stijl is!
Liefs van Martha

Marjan zei

Ik vind ze alle drie mooi, maar voor mij ook de derde als topper. Succes met de nieuwe vloer, het zal toch binnenkort wel weer bewoonbaar zijn!