donderdag 23 april 2015

cadeaukaart met Merci

Afgelopen zaterdag een feest gehad van mijn schoonzus die 65 is geworden. Een hele tijd geleden had ik al een keer deze kaart gezien bij iemand op het blog en had hem opgeslagen. Hij is simpel te maken en ontzettend leuk om te geven en natuurlijk ook om te krijgen.
Aan de binnenkant kun je aan de rechterkant 5x een Mercireepje stoppen en aan de bovenkant zit een klein envelopje waar ik geld in heb gedaan, maar daar kan natuurlijk ook iets anders in.
Aan de linkerkant heb ik alleen een label gedaan, maar daar zat in het voorbeeld 2 theezakjes in.
Wat ik aan papier heb gebruikt heb ik geen idee, het was allemaal oud papier wat ik nog in voorraad had.




3 opmerkingen:

Renate zei

Leuk om te maken, en leuk om te geven. En ook nog eens super leuk uitgevoerd.

-xies- Renate.

corryskaart zei

zo dit ziet er prachtig uit en erg leuk om geld te geven
groetjes corry

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat mooi gemaakt,
mooi kadootje!
Prachtig uitgevoerd!
Liefs van martha