zondag 22 februari 2015

eindelijk weer terug

Hallo bloggers,

Nou, daar ben ik dan eindelijk een keer weer op mijn blog. Ik schaam me een beetje dat ik niets van mij heb laten horen, maar ik had er echt de puf niet voor om mijn blog er ook nog bij te doen. Het afgelopen jaar heb ik niets gepost, omdat ik vorig jaar niet lekker in mijn vel zat en nog steeds eigenlijk niet helemaal. Maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal niets heb gemaakt het afgelopen jaar.
Allereerst mijn werkstuk waar ik bijzonder trots op ben en wat nu bij mij in de kamer aan de muur hangt te pronken.
Dit werk vind ik zo leuk om te doen en het resultaat is altijd verrassend vind ik zelf. Het is een canvas van 30x30 en ben geïnspireerd door Finnabair.

 een kleine impressie van gemaakte kaarten




 en dit keer een mannelijke geldenveloppe gemaakt voor mijn zwager en nog een voor mijn schoonzoon.

Nou ik hoop dat jullie nu weer wat vaker wat van mij krijgen te horen en te zien.

4 opmerkingen:

Renate zei

Hey... Ja, ik had je al gemist. Welkom terug. Je hebt inderdaad niet stil gezeten. Leuke kaartjes heb je gemaakt.
Je canvas is in één woord PRACHTIG. Heel begrijpelijk dat die een ere plaatsje aan de muur verdiend.
Hopelijk weer tot snel.

-xies- Renate.

Els zei

Welkom terug in blogland en wat een pracht post Marja. Erg mooie canvas en ik kan me voorstellen dat je hier van geniet.
Je 2 de kaart vind ik bijzonder mooi gemaakt.
Fijne dag en groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi Marja,
ik had je ook al gemist!
Leuk dat je weer "blogt"
hopelijk gaat het nu weer wat beter met je!
Je creaties zijn prachtig en de wanddecoratie helemaal super!
Liefs van martha

Oeneke zei

Gelukkig, daar ben je weer. Mooie productie en het prachtige canvas heb ik al in het echt gezien. tot volgende week, dan gaan we er weer een gezellige boel van maken toch?