zondag 28 april 2013

vlaggenkaart

Daar ben ik weer met een nieuwe creatie. Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van de afvalrace voor kaarten. Met deze kaart ben ik op het nippertje weer een ronde verder gekomen. We zijn nu nog met 3 personen die nu een erg leuke kaart moeten maken, maar die mag ik dus nog niet plaatsen.
De opdracht voor deze kaart was: maak een kaart in de vorm van een vlag en je moest minimaal 1 stempelafdrukje gebruiken en een gestempelde of geprinte verjaardagswens er op.

Ik zeg het niet gauw, maar ik vond mijn kaart toch veruit de mooiste. Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen, want ik ben met de hakken over de sloot een ronde verder gekomen.
De stempel is een digi.


3 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi Marja, mooi afgewerkt met de rand erlangs.

groetjes jolande

Els zei

Super leuke vlag Marja en wat leuk dat je toch maar weer een ronde verder bent.
Fijne dag en groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een mooi model en zo netjes afgewerkt!
Mooie kleurtjes en dat ponsrandje vind ik geweldig..
Groetjes van Daatje