dinsdag 30 april 2013

challenge kaart

Zo, net even met toch wel een beetje emotie gekeken naar de kroning van Koning Willem Alexander. Diep respect heb ik voor koningin Beatrix zoals zij toch altijd de vriendelijk lachende majesteit bleef ondanks al haar persoonlijke tegenslagen wat ze te verwerken heeft gekregen.
Ik hoop dat Willem Alexander een waardig opvolger van haar wordt.
Nu maar weer even naar mijn specialiteit en dat is scrappen. Ik ben weer met een kaartje bezig geweest en die wil ik mee laten doen aan de challenge bij Everybody Art Challengeblog "parels".
Vind het wel een beetje jammer dat het via de randomreader gaat, maar te winnen is een paperpad van MME! en daar ben ik gek op.

Het is een lekker vrolijk kaartje geworden en de stempel is een digi. Het inkleuren heb ik weer met aquarelpotloden gedaan. Een lintje en tenslotte een paar parels en klaar was tie.