zaterdag 15 december 2012

vouwkaart 40 jarig huwelijk

Deze maand zijn mijn schoonzus en zwager 40 jaar getrouwd. Wat een eind is dat zeg. In ieder geval heb ik voor ze deze kaart gemaakt. Ik had het ooit gevonden op een blog, maar weet absoluut niet meer welk blog dat was. Het is vrij eenvoudig te maken en ik vind em heel chique. Het papier is van First Edition "dreamcatcher". Ik vind het zulk mooi papier.



Hieronder een schets met daarop de maten. Je kunt de kaart ook kleiner maken natuurlijk.

5 opmerkingen:

Els zei

Schitterend mooie kaart Marja en het model is ook erg leuk.
Wat ben jo vreselijk verwend door de Sinterklaas van Rainbow.
Geniet er maar lekker van en we kunnen altijd zoveel gebruiken he.
Groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi marja,
wat ben je verwend met de sinterklaas!
Wat is dit toch een prachtmaodelkaart he in zulke mooie kleurtjes!
Groetjes van daatje

jolanda zei

prachtig kaartje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje.

groetjes jolande

Corry zei

Wat een mooi kaartje Marja en ja die kleuren zijn heel mooi.
groetjes Corry