zaterdag 22 december 2012

kerstdorpje

Volgens mij heb ik de boodschappen allemaal in huis en ben er helemaal klaar voor. Ik hoop dat het weer lekker gezellig wordt met mijn kids. We trekken altijd lootjes en dit keer komt ook de vriendin van mijn jongste zoon mee. In totaal zijn we dan met 7 man. Gezellig toch? Ik ga altijd uitgebreid koken en meestal doen we dan spelletjes. Echt ouderwets met elkaar en niet via de PC hahaha. De kids vinden het ook altijd gezellig.
Nou is mijn huis vorig weekend weer helemaal in de kerstsfeer gebracht. Ik had er eerst niet zoveel zin in, maar nu het er weer staat is het toch wel weer mooi. De kerstboom en kerstster voor het raam.
Ik heb al jaren een kerstdorpje en die heb ik ook maar weer eens van stal gehaald. Op de foto's is het verschil te zien tussen avond en overdag.
Ik wens al mijn volgers (en lezers) hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2013!!
Bedankt voor al jullie berichtjes, ik vind het altijd leuk om ze te lezen.



4 opmerkingen:

Els zei

Ach wat is dit leuk Marja en zo heerlijk sfeervol ook.
Ook je kaartjes vind ik weer heel mooi gemaakt.
Natuurlijk wens ik jou ook hele fijne feestdagen met je kinderen en aanhang en meestal vliegen deze dagen met spelletjes en lekker eten weer voorbij.
Geniet ervan en groetjes, Els

Annemarie zei

Leuk groot dorp heb je. Die van ons. Is nog een stuk kleiner.
Heel veel plezier met de kerst!

Martha zei

Hoi hoi marja,
altijd leuk zo een kerstdorp!
gezellig!
Ik wens je hele fijne dagen met veel plezier toe en geniet!
Groetjes van Daatje

Ans zei

Heel leuk dorpje, leuk om het in het donker en het licht te zien.

Liefs Ans