maandag 28 mei 2012

Bedankt kaartje gemaakt

Het is mij veel te mooi weer om nu boven op mijn hobbykamer te zitten, dus je kon mij de afgelopen 3 dagen achter het huis in de tuin vinden. Heerlijk weer is het nu en dit mag van mij de hele zomer zo blijven. Van mij hoeft het absoluut niet warmer.
Ik heb een tijdje terug dit kaartje al gemaakt voor een uitdaging, maar kon het nog niet plaatsen omdat de stemmen nog niet waren gegeven.
Ik heb het helaas niet gewonnen, maar ben wel trots op mijn kaartje. De opdracht was om een label op je kaart te gebruiken. Je kon kiezen uit diverse labels en ik heb voor deze gekozen.

Ik heb mijn label op canvas geprint en dat geeft een heel mooi effect. Verder niet veel speciaals erop gedaan. De bloem heb ik weer van lint gemaakt en de kraaltjes heb ik aangeregen aan vissnoer en vastgeplakt.

4 opmerkingen:

Els zei

Dit is ook een heel mooi kaartje Marja en ik had ook hier op gestemd. De bloem vond ikbijzonder mooi gemaakt.
Fijne avond en groetjes Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja,jammer dat je niet gewonnen hebt maar ik vind het een hele lieve kaart,ook de afbeelding op het label is erg mooi.De kleuren die je gebruikt hebt zijn mooi er op aangepast.Groetjes Miranda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart, leuk met de stiksteekjes en het label erop is heel mooi.


groetjes jolande

Ans zei

Hele mooie kaart,mooie bloem en leuk die kraaltjes.

Liefs Ans