zondag 13 mei 2012

cadeautasje of kaartentasje


Eerst even iets anders. Het is vandaag 1 jaar geleden dat Loes is overleden. Wat gaat de tijd snel en wat zal het vandaag een dubbel moeilijke dag zijn voor het gezin, omdat het vandaag ook nog moederdag is. Rust zacht lieve Loes, ik denk nog vaak aan je.



Een week geleden ben ik naar een crop bij Anneke geweest en daar hebben we een heel leuk tasje gemaakt.
Hier kun je kaarten in bewaren, maar natuurlijk ook chocolade of iets anders en dan als cadeautasje weggeven.




Voor het tasje heb ik de houten embellies bewerkt met embossingpoeder. Voor de rest alleen de randjes geinkt.
Ik heb de kaart en het tasje vrij eenvoudig gehouden, omdat ik het papier zo mooi vind.

Het papier is van de BG lijn Curio.

2 opmerkingen:

Els zei

Loes zal ik ook nooit vergeten en wat een dubbel gevoel moet dit zijn. Je kaartentasje is mooi en de kaart ook. Mooi designpapier is dit.

Jacquelien zei

wat gaat de tijd snel he. Ik moest de laatste tijd ook vaak aan haar denken..

Je tasje is mooi geworden!! Die van mij is nog steeds niet af schaam schaam

Groetjes Jacquelien