zondag 20 juni 2010

Mijn aankopen bij Liselore Design

Gisteren heerlijk gescrapt en gebept bij Annemarie en natuurlijk gelijk ff in haar winkeltje
neuzen.
Ik kon het niet laten en moest gewoon een paar dingen kopen. Zij heeft zulk leuk en
apart spul!


Dit zijn mijn aankopen:



Het mooie papier van BG - de lijn Kioshi, een stempel van Whiff of Joy en Memento inkt










Dan had ik al het papier van
Cosmo Cricket (De Lovely) bij haar
besteld en heb ik nog de leuke Tiny Tots
bloemetjes bij haar gekocht.
Toen zag ik nog het leuke kettinkje en
denk daar ook wel iets leuks mee te kunnen
gaan maken. En oooh, wat is dat papier mooi!!!

Natuurlijk weer veel te veel gekocht, maar ik
heb ook nog een LO pakket van haar gekregen en
mag daarvan een LO als voorbeeld voor haar site maken! Dat vind ik een hele eer en hoop er aan te kunnen voldoen. Zo goed vind ik mij nog niet scrappen.
Zoniet, dan koop ik het pakket gewoon want ik was helemaal weg van het papier (Material Girl A).

Geen opmerkingen: