dinsdag 15 juni 2010

JO week 02, 03, 04, 06


Deze twee uitwerkingen van mijn Jaaroverzicht ben ik vergeten te plaatsen zag ik net.
Het zijn de weken 02 (Waarom?) en week 03 (Eindelijk).
Dit zijn ze geworden.
Week 02:
De vlinder en de blaadjestak heb ik met de Sil gesneden en de bloem bovenin met een spellbindersmal.
De kleine bloemetjes op de blaadjestak zijn met een pons gedaan.
Week 03:
De swirls, letters en randen zijn allemaal uitgesneden met de Sil.

Dan heb ik deze week week 04 (Nieuw) en 06 (Ik wou dat ik) af gemaakt.
Week 04:
De swirls en het randje met de Sil uitgesneden
Week 06:
De bracket en de scallope uitgesneden met de Sil.

Van alle uitwerkingen van het Jaaroverzicht heb ik nu een slideshow gemaakt en voeg
daar elke keer een nieuwe aan toe. Anders wordt het wel erg vol met de JO's denk ik.

Geen opmerkingen: