donderdag 3 juni 2010

Challenge InLinkz



Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt voor de challenge van InLinkz. Ik kreeg een mail met een
uitnodiging om mee te doen met deze eerste challenge. Dat leek me dus wel leuk.
Het moest een jongenskaartje worden voor een verjaardag en het moest aan onderstaand
kleurenpallet voldoen. Ben er zelf totaal niet tevreden over, maar kon niks verzinnen om hem
toch sprekender te laten worden.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Het papier wat ik hier heb gebruikt is van Cherry Arte en de stempel is weer een digistempel
van Sliekje.
De tekst op de "spetter"  heb ik door de Sil laten tekenen en daarna het frame uitgesneden met de Sil.

Top 3 winners will get to choose their $50, $25 and $10 gift cards from the following two places:

5 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hij is leuk, leuke digi.

Groetjes jolande

Amy zei

ADORABLE!! LOVE it!!

Monika Reeck zei

I try to find your card....but it the links show all your Blog dear...wana tell your Images is so so cute...great using the color combo....good luck with the challenge...I just put my card number 90 on the InkLinkz Challenge would you mind to see my Blog?Many thanks before :) hugs, Monika

Suzana zei

Wonderful card, lovely colours :)

Sliekje zei

Hoi,
je kaart is heel leuk geworden. ook leuk gedaan zo met de tekst :-)
groetjes Sliekje en katjes