zaterdag 14 september 2013

kerstkaarten

Dit is zo'n leuke reden om toch aan de kerstkaarten te beginnen. Op het Scraptuinforum kun je meedoen aan  het kerstkwartet.
Vier mensen mogen iets roepen in een topic (in dit geval schrijven natuurlijk) en dat zijn dan de ingrediënten die in een kerstkaart moeten zitten.
Ik heb meegedaan aan kwartet nummer 2 en 4. De overigen wil ik ook nog gaan maken, want ik vind dit wel erg leuk om te doen.
nummer 2 - kerstbal; groen; kerstboom; kant
 en aan nummer 4 - kerstman; kado; lint; blauw


5 opmerkingen:

Els zei

Dat zijn leuke en gezellige kerstkaarten.
Fijne zondag en groetjes, Els

jolanda zei

mooie kaartjes

Renate zei

Ik denk dat ik vandaag mijn kerstboom van zolder ga halen. :) Ik kom al aardig in het sfeertje als ik jou kaartjes zie.

-xies- Renate.

Marjan zei

Ze zien er goed uit, mooie kaartjes Marja en een goed begin voor de rest!

Martha zei

Hoi hoi Marja,
mooie kerstkaarrten heb je gemaakt!
Groetjes van Daatje