zondag 10 februari 2013

doorgeefkaart

Hallo,
Het was even schrikken vanmorgen toen we de gordijnen open deden. Alles was weer wit en het sneeuwde nog steeds. Manlief is na het ontbijt aan het sneeuwruimen gegaan en ik ben aan de slag gegaan met mijn doorgeefkaart. Eerlijk verdeeld toch?
Later op de morgen begon het zonnetje te schijnen en heb ik lekker achter het glas, in de zon, deze kaart gemaakt.
Ik was de laatste in rij van 8 personen en nu zullen ze allemaal wel gepost worden. Ik ben zo benieuwd naar het origineel, want uiteraard heb ik ook weer wat veranderd.
Deze kaart laat ik ook meedoen met kleuren met potloden challenge. Aangezien ik geen markers heb en ook niet van plan ben om ze aan te schaffen, vind ik dit een hele leuke challenge en stuur graag onderstaande kaart hiervoor in.


Dit was mijn voorbeeldkaart:


11 opmerkingen:

Els zei

Tja dat was zeker schrikken vanmorgen dat alles weer wit was.
Maar gelukkig heb jij weer een pracht van een kaart gemaakt.
Die onderste is ook heel mooi.
Groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi marja,
leuk idee!
Mooi kaartje heb je gemaakt!!!
Mooie kleurtjes!
ook het kaartje hieronder vind ik erg mooi!
Hier heeft het weinig gesneeuwd maar is wel koud en guur!
Groetjes van Daatje

Colinda zei

Wat een leuke kaart! Gezellig dat je mee doet bij Kleuren met potloden! Een fijne dag, Colinda

debby4000 zei

Gorgeous cute cards.
luv
Debby

jolanda zei

mooie kaartjes

Joukje zei

Wat een lief kaartje!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van Kleuren met Potloden.
Groetjes Joukje

Oeneke zei

Wat een leuk kaartje en zo grappig dat poesje op de rand van de ticket

Ans zei

Het is eecht een super kaartje,met een mooie ingekleurde stempel.

Liefs Ans

Dina zei

een prachtige creatie bedankt voor je deelname bij kleuren met potloden

Lydia Boode zei

wat een mooi kaartje is dit geworden
dank je dat je meedoet met onze 1e challenge bioj kleuren met potloden.
Hugs Lydia

Bernadet zei

wat een lief kaartje Marja!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze 1e challenge bij Kleuren met Potloden!!

Ps'je, ik heb nog een heel leuke candy op m'n blog staan;)