zondag 24 juni 2012

Jaaroverzicht 2012 maart

En dit is maart geworden. Bij een bezoek aan de kapper kwam ineens naar voren dat ik slag in mijn haar had. Dit is altijd een wens van mij geweest, maar nu ik het heb kan ik heel goed begrijpen dat mensen die krul of slag in hun haar hebben het liever stijl hebben. Het krult altijd de verkeerde kant op. En echt stevig heb ik het ook niet, want de volgende dag heb ik nog een klein beetje en als ik het dan weer een beetje nat maak heb ik weer prachtige slag.
De groepsfoto is van het scrapweekend van Scrap & Bep. Dit was de vierde keer voor het weekend en het is altijd ontzettend gezellig.....een echte aanrader om een keer mee te gaan!



Ik heb nog vergeten te vermelden dat het papier wat ik voor dit jaaroverzicht gebruik van Crate Paper de Brook Collection Kit is.
Erg mooi papier om bij elkaar te gebruiken in dit boek.

4 opmerkingen:

Els zei

Dus ik blijf maar blij met mijn haar, maar je maart lootje is weer heel mooi geworden. Leuk dat je daar zo'n mooie foto van hebt.
Fijne zondag en groetjes Els

Ans zei

Het wordt echt een super jaarboek, vind het nu al geweldig.

Liefs Ans

Jacquelien zei

Deze is ook super leuk geworden. Vooral de layout over het scrapweekend is super, vooral de swirl (stempel??)

X Jacquelien

Petra zei

Erg mooi! Ik vind de swirlstempel er ook super leuk bij!
Groetjes Petra