dinsdag 11 oktober 2011

over 30 jaar

Het heeft wel niks met scrappen te maken, maar ik vond het zo leuk dat ik jullie even wilde laten zien hoe ik eruit zag (ga zien hihhihihi)
Afgelopen zaterdag hebben we een feest gehad met als thema "hoe zie je eruit over 30 jaar". Dat was best wel moeilijk, omdat je nu al op de helft van je leven bent (of zelfs al over de helft).
Maar na lang wikken en wegen kwam er toch iets leuks uit. Voor mijn man heb ik een pak gehuurd wat helemaal bedrukt met geld was en een mooie zwarte pruik. Hij heeft namelijk zo'n stille wens om miljonair te worden (wie niet??) en aangezien hij kaal is, wil hij ook graag een bos haar.
Voor mij heb ik een oma outfit gehuurd en ging als demente oma naar het feest. O, wat was dat gezellig. Ik was helemaal in mijn rol als dement oudje en bemoeide me overal mee en had overal commentaar op.
Het was een heel geslaagd feest!
De rimpels een beetje extra aangezet om ouder te lijken hahahaa

2 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zien jullie er mooi uit, nou meid als je er zo over 30 jaar uit ziet is dat zeker niet slecht.
je man ziet er ook super uit.
mijn man is ook kaal, ik werd verliefd op zijn krullen, maar die heeft íe dus niet meer ha ha ha, maar ik wil hem voor geen goud missen.

groetjes jolande

Oeneke zei

Geweldig!Konden jullie even lekker oefenen hoe het dan zal zijn. Je hebt als omaatje wel een hippe man ;-)