donderdag 22 juli 2010

Kaart 40 jarig huwelijk





Mijn zus en zwager zijn op 24 juli 40 jaar getrouwd. Wat een ongelooflijk lang eind en ik kan het me nog zo goed herinneren. Ik in een roze/wit gestreept jurkje met wit handtasje en dat voor een 13 jarig meisje! Ik had nooit jurken aan dus ik voelde me heel deftig.

Het mooiste is dat ze nog steeds heel gelukkig met elkaar zijn.





Op 24 juli is mijn jongste zoon 18 jaar geleden geboren. Ook alweer zo lang geleden (en het herinnert je eraan dat je zelf ook een dagje ouder wordt).
We maakten er toen nog grapjes over om er een huwelijkscadeau van te maken, maar dan moest
hij wel de 24e geboren worden. Nou dat is gelukt. Om 12 minuten voor middernacht is hij geboren!
Nog net op tijd.


Op dit moment zijn ze met hun kinderen en kleinkinderen voor 14 dagen naar Curacao om het
daar te vieren en ik heb ondertussen een leuke kaart voor ze gemaakt.

Ik had deze kaart een tijdje geleden gezien bij Hetty en vond het zo'n leuke kaart en wilde deze graag voor mijn zus maken.
De teksten heb ik van internet gehaald.
Ik vond ze goed bij ze passen.





Dit is de hele kaart uitgeklapt.
De foto heb ik aan vrienden van ze gevraagd.




Tenslotte op de achterkant nog een tekst geplakt die ook geheel bij ze past.
Nu nog ruimte zien te vinden voor onze naam en boodschap hihihi.




12 opmerkingen:

Brendaxx zei

Wauw! Da's een hele mooie kaart Marja!
groetjes,Brenda

Anneke. zei

Je hebt er een pronkstuk van gemaakt, Marja. Prachtig!
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

wow mooi hoor!!

Connie zei

Erg leuke kaart geworden Marja!! Mooie kleurencombi en het past ook zo goed bij die oude foto.

Els zei

Wauw wat een gave kaart Marja en die kleuren helmaal leuk. Super kaart en groetjes van Els

Jetty zei

heel erg mooi Marja.

Lenet zei

wat een prachtige kaart is dat zeg, heel leuk zo met die flapjes.

Claudia zei

Super mooie kaart hoor Marja,
Deze kaart zegt zo veel....

Groetjes Claudia Dissel (snn)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er schitterend uit, daar zal het bruidspaar wel blij mee zijn.

groetjes jolande

Charlotte zei

Wat een prachtige kaart is het geworden Marja! Daar zijn ze zeker heel blij mee... :)

Groetjes,
Charlotte

Moniek zei

Wauw! Hij is super, Marja! Zijn ze vast heel blij mee!

Groetjes Moniek

Ellen zei

Wat een ontzettend mooie kaart Marja!! Superleuk met al die luikjes en leuke teksten...
Zullen ze vast heel blij mee zijn!
Liefs Ellen