vrijdag 9 juli 2010

Enveloppen mini album



Vorige week vrijdag heb ik een online workshop georganiseerd op het SNN forum voor een
enveloppen mini album.
Omdat het zo gigantisch warm was hebben veel mensen het op een andere dag verder af gemaakt. Ik heb mijn boekje ook nog steeds niet klaar, maar hier alvast twee bladzijdes zodat je
kunt zien hoe het gaat worden.





Aan de linkerkant naast de foto is een kleine
pocket waar je dus een tag of tekst in kan
stoppen en aan de rechterkant de flap.
Achter de middelste foto zit ook een pocket.













Inmiddels ziet de eerste bladzijde er zo uit.



Ik ben er niet geheel tevreden over, want ik vind het best moeilijk om niet al te dikke embellies enzo te gebruiken. En op zo'n kleine ruimte is het ook niet gemakkelijk om iets te verzinnen wat er op kan.







Dit is de tweede bladzijde van het boekje en hier
heb ik al iets meer embellies gebruikt.
Dat geeft weer een iets ander beeld.
Zoals je ziet heb ik in de linkerpocket nog een
foto gestopt (die zit nog niet vast) om te laten zien
dat er een pocket zit.











En dit is weer dezelfde bladzijde met het flapje
rechts geopend.











Dit is het buitenaanzicht van de flapjes
en een bovenaanzicht

Het papier wat ik voor dit boekje heb gebruikt is van DCWV - The Whimsey Stack

2 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Ziert er heel mooi uit, leuk zo met de foto's

Groetjes jolande

Klaske zei

wauw, mooi geworden!