dinsdag 18 mei 2010

Challenge SS 103


Kon mooi twee vliegen in een klap maken. Ik moest nog een kaartje maken voor een
vriendin die donderdag jarig is en ik vond de sketch van Sketch Saturday #103 heel leuk.
Dit is mijn uitwerking. De restjes papier van BG (Wisteria) kwamen hier weer goed
van pas.
De stempel heb ik bij Action gekocht. Daar hadden ze 5 verschillende series en ik heb
er 3 van gekocht.
De rand heb ik uitgesneden met de Sil en de bloemen zijn met een pons gedaan. Op
de vleugels heb ik nog Stickles aangebracht om het een beetje een sprookjes idee te
geven.
Dit was de sketch.

9 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een mooi kaartje Marja! Die rand is echt heel gaaf, lijkt net een randpons... :)

Groetjes,
Charlotte

Jetty zei

erg mooi zeg.

Wiebine zei

Zeker een mooi kaartje Marja,
groetjes,
Wiebine

Wendy zei

Wat een mooie kaart

Groetjes wendy

Anneke. zei

Het is een hele mooie kaart geworden. Leuke sketch.
Groetjes Anneke.

Boukje zei

Mooi kaartje, leuk de stempel op een nestabilitie!
Groetjes Boukje.

Els zei

Ziet er prachtig uit en het papier is ook zo mooi voor deze kaart.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Ziet er erg mooi uit, je papier is schitterend en je stempelafdruk is echt een lieverdje.

Groetjes Jolande

Ellen zei

Ontzettend leuk zeg!! Dat blijft toch mooi papier...