zaterdag 27 maart 2010

Secret scraplift




Vorige week heb ik op het SNN forum meegedaan aan een secret scraplift en dat was leuk om te doen.
Wat is een secret scraplift?
Je doet mee in een pool van 4 รก 5 mensen per pool. Elke eerste persoon van de pool krijgt dezelfde LO toegestuurd. Die maakt hier een eigen LO van en stuurt die door naar de tweede op de lijst en die maakt daarvan weer haar eigen LO en die stuurt hem weer door naar de derde, etc.
Je raadt het al. Van de oorspronkelijke LO blijft niet veel over. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

De rechterfoto is de LO die ik toegezonden kreeg en links mijn uitwerking die ik heb doorgestuurd.
De vlaggetjeslijn heb ik weggelaten (omdat ik dacht dat dat bij het feestje hoorde) en ik heb de LO een kwart slag gedraaid. Nou blijkt dat die vlaggetjes ook op de originele LO stonden, dus dankzij mij lijkt de LO totaal niet meer op het origineel.
Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is van K&Company en de bloemen heb ik gemaakt met behulp van een pons en met inkt bewerkt. De swirl heb ik gemaakt met perlenpen. Het overige heb ik uitgesneden met de Sil. De LO zou mooier zijn geweest met een grotere foto, maar die had ik op dat moment niet.

Geen opmerkingen: