woensdag 10 maart 2010

Big Shot gekregen

Vandaag een hele tour gemaakt. Eerst vanmorgen naar een cropdag in Niawier. Daar voor het eerst mede scrappers van het SNN forum life gezien. Het was heel gezellig, maar ik heb helemaal niets gemaakt. Hier kon ik wel mooi de Big Shot uitproberen. Ik mag namelijk voor mijn verjaardag een cadeau uitzoeken en ik zit te twijfelen tussen de Big Shot of de Double Do.
Daarna ben ik naar Jacobi in Drachten geweest, want daar kon ik de Double Do in actie zien. Nou, dat viel gigantisch tegen! De spellbindersmallen gingen er prima doorheen, maar toen ze de Sissix stansen en de Cuttlebugstansen erdoor wilde halen, ging dat niet! Toen was voor mij de keuze natuurlijk snel gemaakt: De Big Shot is het geworden. Gelijk maar een boel stansen erbij gekocht, want anders heb je er natuurlijk niks aan. Bijgaand een paar foto's van mijn aankopen.

Geen opmerkingen: