woensdag 31 maart 2010

Circle Flip Up Book

Ik had op internet dit leuke boekje gevonden wat ik wilde gaan maken.
De werkbeschrijving kun je hier vinden.
Op eerste paasdag is op het SNN forum een miniworkshop gedaan (georganiseerd door Marian
en mij) van het circle flip up book.
Mijn boekje had ik al klaar en kan hem dus nu met een gerust hart hier plaatsen.














Ik had nog foto's van mijn zoon toen hij zijn scriptieverdediging moest doen.
Daar wilde ik nog steeds een leuk boekje van maken, maar wist niet precies
hoe en wat.

Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Scenic route, Tinkering en Making
Memories. De voor- en achterkant heb ik met Daisy Bucket papier bekleed.
Alle letters, figuurtjes en borders heb ik uitgesneden met de Sil. Boven in de flapjes
heb ik nog tags geplaatst met persoonlijke tekst. Een paar bloemen zijn met een
pons gemaakt en de overigen weer met de Sil.

Geen opmerkingen: