donderdag 26 december 2013

kerstkaarten

Vandaag is het tweede kerstdag en ik heb totaal niet het gevoel dat het kerst is. Ik wens iedereen nog een fijne kerstdag en voor volgend jaar alvast een gelukkig, gezond en creatief jaar.
Straks komen mijn dochter en schoonzoon, samen met mijn kleindochter en mijn beide zoons zijn gisteren al gekomen. Het is altijd wel heel gezellig deze dagen, maar ook vermoeiend.
Vorige week ben ik ziek geweest en aan het eind van de week zijn we 2 dagen naar Antwerpen geweest. Een prachtige stad met veel oude gebouwen.
Maar nu maar weer terug naar het scrappen. Wegens tijdgebrek heb ik een hele serie gemaakt van zeer eenvoudige kerstkaarten. Ik was bij een crop in Eext en zij had ook zoiets gemaakt en dat sprak mij wel aan. In 2 dagen tijd heb ik er 18 gemaakt. Ze zijn niet moeders mooiste, maar ik vond ze wel goed gelukt.


4 opmerkingen:

Monique CreaTijd zei

Heerlijk toch zulke kaartjes maken en de ontvangers zijn er hartstikke blij mee !

Martha zei

Hoi hoi Marja,
mooie kerstkaartjes,
prachtig van kleur!
Groetjes van Daatje

Renate zei

Niets mis met deze kaartjes. Gewoon lekker eenvoudig.

-xies- Renate.

Oeneke zei

Super handig, zo'n serie snelle kaarten, bij mij is het er niet van gekomen. Ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent. Alvast een goed uiteinde en een heel goed en gezond 2014