dinsdag 26 november 2013

verjaardagskaart

Hallo bloggers,
Er is weer een nieuwe volger. Van harte welkom Ann, leuk dat je mijn blog hebt gevonden en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

Ik zie dat het alweer een poosje geleden is dat ik wat heb gepost, maar ik heb weer een kaart om te laten zien. Twee weken geleden had ik een crop en daar ben ik toen met de kaart begonnen, maar was er niet tevreden over. Afgelopen weekend was er een leuke dag georganiseerd op het SNN forum en daar wilde ik ook aan mee doen. Daar kwam deze kaart dus goed van pas en heb em af gemaakt, maar nog steeds niet naar tevredenheid (hoezo perfectionist?)
Nu was ik vanavond bezig met iets heel anders en kreeg ineens weer inspiratie. Nu heb ik de kaart iets meer naar mijn zin, alleen op de foto komt ie niet echt mooi uit qua kleur.

onderstaande foto is hoe de kaart eerst was. Ik vond de cirkel te groen en ben er heel lichtjes met gesso overheen gegaan, zodat het iets minder groen werd. De bloem vond ik ook niet genoeg opvallen en heb deze vervangen voor de roze en ik heb een vlaggetjeslijn erbij gemaakt om het geheel nog een beetje op te fleuren. Wat vinden jullie ervan?



5 opmerkingen:

Els zei

De bovenste kaart vind ik heel mooi en vooral die vlaggetjes lijn doet het goed. De gesso was een goeie oplossing.
Groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi Marja, zo zie je maar weer wat schaven en schuren en je kaartje wordt ineens anders!
Mooi resultaat!
Groetjes van Daatje

Marjan zei

De veranderingen vind ik inderdaad verbeteringen, je kaart is zo meer in evenwicht. Heel mooi, je mag best tevreden zijn, hoor!

Renate zei

Soms heb je dat ja, dat het ff niet wil lukken met je creatie. Knap dat je de moed niet hebt op gegeven. Ik had 't waarschijnlijk al lang bij het oud papier gegooid. Het is een kei leuk kaartje geworden. Ik kan niet zeggen wat ik leuker vind, het origineel of de aangepaste versie.

-xies- Renate.

Ans zei

Leuk kaartje zo met de vlaggetjes

Liefs Ans