dinsdag 8 oktober 2013

kerstkaartje

Hallo allemaal op deze mooie dinsdagavond. Het hele weekend ben ik bezig geweest met kaartjes maken. Ik heb er 8 af gekregen. Dat is voor mij een hele prestatie, want meestal doe ik over 1 kaartje al meer dan een dag. Een viertal kan ik nog niet plaatsen omdat het voor een challenge is, waar donderdag op gestemd kan worden. Een kerstkaart was ik nog vergeten te plaatsen. Ik vind hem zelf niet zo heel goed gelukt, maar hij is wel grappig.
Het idee komt niet van mijzelf, maar van iemand van het scraptuinforum. Zij had het gemaakt met een SU ding en ik heb het gemaakt met mijn Silhouette. Hij is zo heerlijk simpel, dat je er een hele serie van zou kunnen maken. Omdat ik de ruimte langs het hart niet zo mooi vond heb ik er sneeuw op gedaan, maar dat vind ik eigenlijk ook niet je-van-het. Hij is wel redelijk gelukt, maar het mooie is er voor mij niet echt bij.

3 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja,
mooi deze vorm in de kaart, mooi contrast heb je gebruikt!
Groetjes van Daatje

Marjan zei

We hebben allemaal wel eens het "mwah" gevoel bij een van onze kaarten, maar ik vind deze toch goed geslaagd, hoor!
Dit Sil is toch een handige hulp, hè?

Renate zei

Leuk gemaakt.

-xies- Renate.