woensdag 28 augustus 2013

LO uitdaging

We zijn afgelopen week 3 daagjes weg geweest. Op donderdag was manlief jarig en heb ik heb getracteerd op een dagje naar Ameland. Hij was nog nooit op 1 van de eilanden geweest en aangezien het nog steeds prachtig weer is, wilde ik er lekker een paar daagjes tussenuit. Het was een geslaagde trip.
En nog steeds is het prachtig weer. Ik vind dit zo heerlijk!

Maar ondanks het mooie weer blijft het scrappen maar doorgaan. Ik heb weer meegedaan aan een LO uitdaging. Je krijgt een pakketje thuis gestuurd en daar mag je alleen cardstock voor de achtergrond aan toevoegen. Voor de rest moet je alles gebruiken wat je ontvangt en van het ontvangen papier zo veel mogelijk. Dit is mijn uitwerking.
Ik kreeg een heel velletje met plakparels, dus ik maar een swirl gemaakt. Mooi vind ik het niet en nu blijkt achteraf dat ik de parels niet allemaal had hoeven te gebruiken.



6 opmerkingen:

Ans zei

Een schitterende lo Marja, heel mooi die ponsrand langs het papier. Prachtige foto ook.

Liefs Ans

Els zei

Een heel leuk lootje Marja en wat Ans ook al zegt die ponsrand staat er heel mooi bij. De parels... tja smaken verschillen he. De foto vind ik ook super en lijkt me een hele lieve hond/vriend.
Groetjes, Els

Oeneke zei

Heel mooi en ik snap niet wat je er niet mooi aan vind, het is een prachtig lootje geworden

Renate zei

Leuk gemaakt! De swirl van pareltjes vind helemaal niet storend, eigenlijk vind ik het best wel wat hebben.

-xies- Renate.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
prachtig L.O heb je gemaakt wat een mooie foto!
Groetjes van Daatje

Marjan zei

Hmm, soms ben je zelf minder tevreden,maar ook ik zie niet wat er niet mooi aan zou zijn, het is een prachtige LO!
Het hart voor je kleinkind had ik door mijn blogpauze gemist, maar gaaf joh!