woensdag 6 maart 2013

felicitatie kaart

Wat een heerlijk weer was het gisteren en eergisteren. Vandaag ben ik weer vrij en de zon komt er maar heel af en toe door. Net toch even thee buiten gedronken en in het waterige zonnetje is het heerlijk vertoeven.
Deze kaart heb ik gemaakt voor een opdracht van het rainbowforum. De stempel is weer ingekleurd met aquarelpotloden en de lila roosjes heb ik zelf gemaakt. De groene is gekocht. De blaadjes is een stans van Marianne Design. Die blijf ik mooi vinden en gebruik ik ook best veel.





De opdracht was om onderstaande kleuren en sketch te gebruiken.











4 opmerkingen:

Els zei

Daar heb ik nou altijd problemen mee met kleuren die je moet gebruiken, maar het is jou prima gelukt Marja.
Heen hele mooie kaart is dit weer en kjnap dat je weer een plaatje ingekleurd hebt. De bleomen vind ik super mooi en dan die pareltjes erbij is een schitterend geheel.
Fijne dag en groetjes, Els

Ps. krijg jij die blaadjes goed uit het malletje? Bij mij de grote wel en de kleine absoluut niet.

jolanda zei

mooie kaart

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart, mooie kleuren en mooie bloementoef heb je gemaakt.

groetjes jolande

Oeneke zei

Een heel mooi kaartje met een mooie kleuren combi. En ik weet inmiddels hoe de kleine roosjes gemaakt worden, een heel gepriegel maar ze zijn heel mooi