zondag 16 september 2012

kerstkaart

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van het lift challengeblog. Hier stond een ontzettend leuke kaart om te liften en ik wil me nu toch een beetje concentreren op kerstkaarten, dus ik dacht de sketch hiervoor te gaan gebruiken.
Ik heb 3x de kerstster uitgestanst van Marianne Design. 1x uit het groene dessinpapier en 1x uit wit cardstock en 1x uit rood dessinpapier. De rode heb ik opgevuld met wit cardstock en de uitgestanste groene heb ik opgevuld met de inhoud van de rode. Verder heb ik plakparels gebruikt, satijnlint, puffypaint en een tekststempel. De sneeuwvlokken zijn helaas een beetje mislukt.
Deze kaart wil ik mee laten doen met liftchallengeblog nummer 25.


3 opmerkingen:

Els zei

Dit is een mooie kerstkaart MArja en op naar de volgende he.
Groetjes, Els

Ans zei

Hele leuke kaart, een goed begin van heeeeeel veeeeeel kerstkaartjes.

Liefs Ans

jolanda zei

mooi kaartje. leuk met de bloemen