maandag 2 april 2012

mannenkaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor een uitdaging op het SR forum. De opdracht was om een stoere
mannenkaart te maken.
De auto is een stans die ik heb geleend van Oeneke. Zij maakt hele mooie dingen. Je moet een
keer haar blog bekijken. Het papier is van Echo Park (this & that).
De ovale nestabilities is van Boekenvoordeel en de stempel "Gefeliciteerd" heb ik gebruikt van Jacquelien en heb ik bewerkt met transparante embossingpoeder.
Nu ik hem zo bekijk is het wel een beetje een kale kaart geworden, maar mannen houden toch niet zo
van frutsels toch?
Ik hoop dat ik niet afval met de uitdaging, want dan moet ik de kaart opsturen en wordt verkocht voor het goede doel. Op zich natuurlijk niet verkeerd, maar ik vind de kaart zelf zo mooi (zucht).

5 opmerkingen:

Els zei

Een echte stoere mannenkaart Marja en die auto is zo gaaf en mannen hoeven echt geen frutsels erbij. Inderdaad maakt Oeneke hele mooie creaties en ben ook fan van haar.
Groetjes Els

Oeneke zei

Goh... bloos bloos. Nou dames jullie mogen er ook zijn met jullie prachtige creaties hoor. Dit kaartje vind ik helemaal super, echt een stoere kaart. Ik heb zelf ook al een kaartje gemaakt met deze stans, maar moet hem nog op mijn blog zetten.

Jacquelien zei

Ik vind het een leuke mannenkaart (maar dat wist je al ;-)) en ik zou m zeker zo laten, geen tierelantijntje verder, das niet echt wat voor mannen. Ik heb de stans laatst gekocht op de beurs in Assen dus als je m nog een keer wilt gebruiken laat het maar weten.

Ans zei

Superleuke stoere mannenkaart, vindt hem prachtig. Frutsels passen echt niet bij deze kaart.

Liefs Ans

Crealien zei

Wauw wat heb jij leuke dingen op je blog staan!!
Heerlijk om er even rond te snuffelen.

Groetjes Evelien