zondag 18 maart 2012

LO gemaakt op scrapweekend

We hebben dit weekend weer het derde scrapweekend gehad van "scrap en Bep" en het was weer heel erg gezellig. Er was nu een gewijzigde opzet. In plaats van 1 groot project waren er nu 3 kleinere projecten.
Vrijdags hebben we een doosje gemaakt waar je labels in kunt stoppen met daarop foto's van je dierbaren. Dit heb ik niet afgemaakt, omdat ik geen idee had hoe en welke embellies ik moest gebruiken.
Zaterdags zijn we eerst naar "love scrapping" in Heino geweest. Die hadden net op die dag opening van hun nieuwe winkel. Ik moet zeggen dat ik het erg prettig winkelen vond. Mooie spulletjes, goede uitleg en niet duur.
Een echte aanrader! Terug in Lemele kregen we de volgende opdracht.
Een erg leuke schets en aan de hand daarvan hebben we een LO gemaakt.


Zie hier het resultaat.

De bloem is uitgeknipt en bewerkt met distress inkt en vervolgens met stickels. Voor het boller krijgen van de blaadjes heb ik ze met een embossingpen bewerkt. De blaadjes zijn van Marianne Design en bewerkt met distress embossing poeder (peeled paint).




De vlinders zijn ponsen en bewerkt met 2
verschillende tinten groene distress inkt en
de bovenste heb ik bewerkt met embossing poeder
holographic.










De letters zijn gestanst en bewerkt met distress
embossingpoeder wat een erg mooi effect geeft.
Net alsof het met zand is gemaakt.


Het derde project was een erg leuk theedoosje,
maar die heb ik niet af gekregen.

Het was een erg geslaagd weekend. Connie en Marcita bedankt voor het organiseren

2 opmerkingen:

Els zei

Wauw dit is wel heel erg mooi gemaakt Marja. De Lo is prachtig en de foto's zijn natuurlijk ook bijzonder mooi. Ik was op verjaardag bij mijn kleindochter vandaag. Groetjes Els

Oeneke zei

Hi Hi, je bent er ook al snel bij met het plaatsen van de foto's. Het is een prachtige LO geworden.