woensdag 15 februari 2012

wiebelkaart

Welkom nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn werk de moeite waard vinden om te
volgen. Ik heb zelf zo af en toe mijn twijfels hahaha.

Op het SNN forum werd een "wiebelkaart" geplaatst en die vond ik zo mooi.
Er stond geen beschrijving bij, maar een beetje van mezelf en een beetje van Marie en
het gevolg is deze kaart geworden.
De kaart heb ik gemaakt voor mijn zoon, omdat hij een goede vriendin in Japan heeft
achter gelaten. Ik ben heel benieuwd hoe ze de kaart vindt.

Onderstaande kaart heb ik gemaakt voor een goede vriend die 50 jaar
werd. Ik heb het erg simpel gehouden. De cijfers heb ik met gouden embossingpoeder
bewerkt.

1 opmerking:

Els zei

Gaaf Marja en je hoeft echt niet te twijfelen hoor.
Als ikde foto's vergroot zijn je kaarten nog mooier. super mooi gemaakt. Groetjes Els