zondag 4 april 2010

Mega OC paasdagen


Bij het SNN forum is een mega OC paasdagencrop gestart.
Vanaf vrijdag wordt er elke dag iets georganiseerd door leden.

Vrijdag kon je een ini-mini kastje van luciferdoosjes maken. (zie voorbeeld)

Zaterdag kon je meedoen aan een scraplift en/of sketch.

Zondag een mini workshop met het circle flip up book

Maandag een nummer uitdaging.

Het hele weekend werd er een bingo georganiseerd en elke dag nog weer een nevenactiviteit.
Er werd door heel veel leden meegedaan en het was ontzettend gezellig.

Ik heb vanmiddag nog een kaartje voor mijn schoonmoeder gemaakt. Zij was gisteren jarig en morgen vieren we het met het jaarlijkse familiefeest.
Ik wilde een vintage kaartje maken, maar het is niet geheel gelukt (al ben ik wel tevreden met het resultaat). Ik heb als laatste nog snel een tag gemaakt met daarop onze persoonlijke wens voor haar.

Dit kaartje doet ook mee aan de
challenge bij Scraptalk.

2 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Hoy Marja,
Mooie kaart! Bedankt voor je deelname!
xxx
C.arine.

celia zei

Wat leuk je te mogen bewonderen op het STC-blog en heel lief je reactie op mijn kaartjes!Dankjewel,veel liefs,Celia.