woensdag 17 februari 2010

Slechte dag

Vandaag, zoals elke woensdag, lekker vrij van het werk en dan lekker de heeeeele dag scrappen.
Vandaag ging dat echter niet. Toen ik vanochten opstond om onder de douche te gaan kwam er alleen maar koud water. Gisteravond was mijn man er ook al mee bezig geweest en toen was alles weer goed. Ben ik naar de verwarmingsketel gegaan en bleek dat er geen water meer in zat. Manlief gebeld hoe ik het moest bijvullen en dat lukte. Het hielp alleen voor geen meter! De druk daalde zienderogen weer. Was lekkage onder de grond. Een buis was totaal doorgeroest. Nadat ik mijn man dit had doorgebeld kwam hij thuis en heeft dit vanmorgen gerepareerd en nu doet ie het gelukkig weer.
Vanmiddag dus toch nog aan het scrappen gegaan en heb 2 leuke kaartjes gemaakt.


Speciaal voor jou deed mee aan de challenge van SNN.
Oeps, helemaal vergeten om van de derde kaart een foto te maken voordat ik hem verstuurde. Helaas....

Geen opmerkingen: