woensdag 25 maart 2009

Vriendenboekje

Ben nu weer aan het onderzoeken hoe ik mijn blog leuker kan maken, maar dat wil nog niet echt lukken. Maar ik geef niet op hoor!

Ik zal eerst weer een paar foto's uploaden van het boekje wat ik voor mijn kleindochter heb gemaakt toen ze 1 jaar is geworden. Het is een zogenaamd "vriendenboekje" geworden.
Wanneer je op de foto klikt zie je het groter en kun je de tekst lezen.

Dit is de voorkant van het boekje
en dit de eerste bladzijde aan de binnenkant.




De overige bladen aan de binnenkant zagen er zo uit. Bezoekers konden hun naam en wens voor de jarige hier in schrijven.
Ik heb het helaas nog nooit ingevuld gezien, maar volgens mijn stiefdochter vonden ze het allemaal heel leuk.







Hier het bedankje van Veronique......
En de achterkant van het boekje:

Geen opmerkingen: